I was a whirlwind

Jag är dålig på att uppdatera; det vet jag och det ber jag om ursäkt för. Men jag skyller åter igen på brist på inspiration och motivation.
 
Löven som tidigare låg som en brinnande matta på marken är nu torkade, mörka och borta. Det känns lite sorgligt på något sätt men jag är ändå redo att omfamnas av snön.
***
Jag har varit på dop, träffat en underbar hundvalp, brutit ihop, satt upp mitt hår i en boll och letat kattungar den här (eller förra kanske?) veckan. Men det har inte hänt någonting speciellt. Jag går i samma vanliga spår som alltid.

x
Laima ▲

Men aahhhh din blogg är så fin, så fin.

Svar: Tack så himla himla mycket!
borttappad.blogg.se

2012-11-25 @ 03:23:28 URL: http://booyouwhore.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Bara jag kan se.)

URL:

Kör på:

Trackback
RSS 2.0