You are my sweetest downfall

Att: våga släppa taget, försöka, låta bli att tänka.

Dagarna bara går och går och går och allt är precis som det ska vara, och innanför allas ögonlock dansar fantasierna om en annan vardag förbi. Proven står på långa led och texter med ren och skär ångest ska läsas igenom och memoreras. Jag vet inte hur jag ska tänka och tro inför framtiden betygsmässigt, men jag hoppas att det löser sig efterhand.

I dag hade vi den första elevensval-lektionen, som för mig var design. Det var skönt att inte behöva tänka mer än sax papper lim; och sen slutade vi faktiskt för dagen. Jag åkte hem till Hannah och arbetade med en uppgift som vi tilldelats. Men det tog inte särskilt lång tid och det känns skönt att mer eller mindre vara klara.

(Och bilderna är både mobiltagna och små, och jag vet inte hur dem ser ut på storskärm.)

x



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (Bara jag kan se.)

URL:

Kör på:

Trackback
RSS 2.0